مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-30سياسي

پلیس با قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد کند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در کنار مقابله با خرده فروشان، باید با عمده فروشان و قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر قاطعانه برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مظلوم پلیس در مبارزه با مواد مخدر، فعالیت های نیروی انتظامی در این حوزه را خوب و چشمگیر توصیف و از اقدامات صورت گرفته در مقابله با اعتیاد قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از برخورد پلیس با خرده فروشان مواد مخدر به عنوان کاری بسیار مهم یادکرد و گفت: محفوظ ماندن یک نفر از خطرات و آسیب های مواد مخدر به منزله نجات یک جامعه است و تلاش ها در این مسیر از اجر و پاداش بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار است.

مطیعی، تلاش در مبارزه با اعتیاد را بسیار پرارزش و درعین حال بسیار پرزحمت خواند و گفت: در کنار مقابله با خرده فروشان، باید با عمده فروشان و قاچاقچیان حرفه ای نیز قاطعانه برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به شرایط خاص و وضعیت نامطلوب و نامناسب خانواده های معتادان نیز اشاره کرده و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد کند

پلیس با قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد کند