مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:472022-08-30اقتصادي

مترو تهران آماده بازگشایی مدارس/ 2 ایستگاهی که آخر هفته سرویس دهی ندارند


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به ایمن سازی سوزن های ایستگاه متروی شهر ری گفت: آخر هفته ایستگاه های شهرری و پالایشگاه سرویس دهی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حامد عباسی نامی، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهارداشت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهر شاهد افزایش مسافر خواهیم بود.

بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن سازی و بهسازی سوزن های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با بهسازی این سوزن ها، بهره برداری از نیمه جنوبی خط یک متروی تهران در شرایط مطلوب تر و ایمن تری قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار طی مدت 48 ساعت انجام شود، افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می شود و سرویس دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.

نامی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران به صورت رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران آماده بازگشایی مدارس/ 2 ایستگاهی که آخر هفته سرویس دهی ندارند

مترو تهران آماده بازگشایی مدارس/ 2 ایستگاهی که آخر هفته سرویس دهی ندارند