مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:072022-08-30سياسي

جوانان قهرمانان قلابی غربی را می شناسند، قهرمانان واقعی سرزمین خود را نه!


نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید شرایطی را فراهم کرد که جوانان به جای شناخت قهرمانان قلابی غربی، قهرمانان واقعی سرزمین خود را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار داود غیاثی راد ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در اراک از رونمایی از کتاب حاج کمیل خبر داد و  اظهار کرد: کتاب حاج کمیل با معرفی شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار حاج کریم میشی در حسینیه سیدالشهدا تهران رونمایی شد.

وی با بیان اینکه حاج کریم میشی یکی از گمنام ترین پاسداران استان ایلام است، بیان کرد: چاپ و انتشار کتاب هایی با موضوع معرفی شهدا، نقش به سزایی در نشر  فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح  افزود: سرداران جنگ و شهدای حرم الگوهای ارزشمندی برای جامعه هستند که باید به درستی به جامعه معرفی شوند.

  غیاثی راد شهدا را قهرمانان واقعی دانست و تصریح کرد: انتشار کتاب هایی با موضوع شهدا باعث آشنایی فرزندان این جامعه با قهرمان های واقعی می شود و باید شرایطی را فراهم کرد که جوانان به جای شناخت قهرمانان قلابی غربی، قهرمانان واقعی سرزمین خود را بشناسند.

 وی با بیان اینکه در آیین رونمایی از این کتاب لوح سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین و رییس هیئت امنای رزمندگان غرب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان قهرمانان قلابی غربی را می شناسند، قهرمانان واقعی سرزمین خود را نه!

جوانان قهرمانان قلابی غربی را می شناسند، قهرمانان واقعی سرزمین خود را نه!