مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-30ورزشي

برای استخدام ورزشکاران با بیماری خاص قانون تصویب شود


دبیر هیات ورزشی بیماران خاص استان همدان گفت: متاسفانه برای ورزشکارانی که مشکلات خاصی دارند، قانونی در راستای استخدام این قشر تصویب نشده که همین موضوع، - سماع الدین حبیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، درباره استخدام قهرمانان پیوند اعضا در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: متاسفانه در این خصوص قانون و مصوبه ای نداریم و امیدواریم در این راستا از سوی مسئولان اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همدان از استان های پرافتخار در ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاست، افزود: از ورزشکاران ما شاید کمتر کسی توقع قهرمانی داشته باشد اما وقتی یک نفر با این وضعیت و با توجه به شرایط خاصی که دارد قهرمانی به دست می آورد، ارزش آن چند برابر است.

به همین دلیل توقع داریم مسئولان این قشر را حمایت کنند.

دبیر هیات ورزشی بیماران خاص استان همدان عنوان کرد: همدان از استان های پرافتخار در کسب مدال های بین المللی ورزشکاران پیونداعضا است و ملی پوشان این استان در دوره های گذشته رقابت های قاره ای و جهانی همواره موفق به کسب مدال شده اند.

  حبیبی با بیان اینکه هم اکنون در رشته های دارت و تنیس روی میز قهرمانان جهان را در اختیار داریم و این روند با حمایت های صورت گرفته تداوم خواهد یافت، اضافه کرد: در اردوی تیم ملی تنیس روی میز و دوومیدانی پیوند اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استخدام ورزشکاران با بیماری خاص قانون تصویب شود

برای استخدام ورزشکاران با بیماری خاص قانون تصویب شود