مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-30فرهنگي

سینمای شهرقدس با ظرفیت 284 نفر افتتاح شد


سینمای شهرقدس با ظرفیت 284 نفر در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح شد و طبق برنامه ریزی و هماهنگی ها، مجوزهای لازم جهت پخش و اکران فیلم گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی فرماندار قدس ظهر امروز در حاشیه افتتاح سینمای شهرقدس که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه نبود کرونا افتتاح نشد و فعالیت آن متوقف ماند.

  وی گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته مجوزهای لازم جهت پخش و اکران فیلم گرفته شده و سینمای شهرقدس با ظرفیت 284 نفر در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

  فرماندار قدس در ارتباط با مسیر رفت وآمد به سینما افزود: باتوجه به راه های دسترسی که در زیرگذر پل کاووسیه در حال ایجاد است و در دسترس شهروندان شهرقدس خواهد بود و شهروندان گرمدره و وردآورد نیز می توانند از آن استفاده کنند.

وی در ارتباط با افزایش سرانه های فرهنگی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرقدس، افزود: دستورات لازم جهت ارتقا کتابخانه ها با توجه به تراکم بالای جمعیتی پس از ابلاغ وزیر، انجام خواهد شد و درخواست مکان مناسب جهت فعالیت انجمن های هنری و نویسندگان ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای شهرقدس با ظرفیت 284 نفر افتتاح شد

سینمای شهرقدس با ظرفیت 284 نفر افتتاح شد