مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:272022-08-30سياسي

مباحث نظری «فقه توریسم» در شهرستان سامان پیگیری می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مباحث نظری مسئله توریسم در این شهرستان باید از منظر فقه مرور شود تا وجهه مردم سامان که با محبت اهل بیت(ع) و نام عمان سامانی و یاد دهقان سامانی گره خورده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در  آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی سامان، گفت: مباحث نظری مسئله توریسم در این شهرستان باید از منظر فقه مرور شود تا وجهه مردم سامان که با محبت اهل بیت(ع) و نام عمان سامانی و یاد دهقان سامانی گره خورده است، همچنان ماندگار بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مسئله توریسم ویژه ترین و جدی ترین مسئله  در  سامان است و این موضوع یکی از دلایل پیگیری تأسیس اداره در این شهرستان است.

وی با تأکید بر هویت اصیل دینی مردمان منطقه سامان، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ منحط و آسیب زای غرب گرایانه بر هویت اصیل دینی مردم آسیب وارد کند.

طاهری ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) دینداری و تدین را به ما ارزانی داشت  و اگر امام(ره) نبودند، در بهترین حالت دینداری ما شبیه دینداری مردم کشورهای همسایه می شد که بدون امام دیندار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث نظری «فقه توریسم» در شهرستان سامان پیگیری می شود

مباحث نظری «فقه توریسم» در شهرستان سامان پیگیری می شود