مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:422022-08-30حوادث

دستگیری عامل قتل مسلحانه 2 جوان در دلگان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری که در اردیبهشت ماه سال جاری، دو جوان را در شهرستان دلگان به قتل رسانده بود طی عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

- سردار احمد طاهری   امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیرانداری با سلاح کلت منجر به قتل دو نفر در شهرستان دلگان ، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان، تحقیق و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: متهم 27 ساله  چهار ماه پیش به وسیله یک قبضه سلاح کلت دو مرد 30 و 35 ساله را در یکی از روستاهای شهرستان دلگان به قتل رسانده و  دو نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده بود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با تشکیل تیم های مختلف از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی شهرستان دلگان پس از رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی ،در نهایت قاتل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی در حوالی شهرستان دلگان در محل اختفائ خود دستگیر شد.

سردار طاهری تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات قبلی با مقتولین عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل مسلحانه 2 جوان در دلگان

دستگیری عامل قتل مسلحانه 2 جوان در دلگان