مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:472022-08-30اقتصادي

ساخت 800 واحد طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ساخت 800 واحد طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره با حضور استاندار آغاز شد.

سعید شاهین فر، معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان خرمدره حدود یک هزارو 300 نفر واجد شرایط برای مسکن ملی هستند، اظهار داشت: برای احداث این 800 واحد، 6 هکتار زمین از اراضی بنیاد مستضعفان تامین و تملک شده است.

معاون اداره کل راه شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود که این واحد ها در طول دوسال ساخته خواهد شد، افزود: همچنین 130 واحد از واحد های طرح ملی مسکن در شهر خرمدره در دست ساخت است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

گفتنی است، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت  افتتاح 5 کیلومتر روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین با اعتبار 15 میلیارد تومان، افتتاح یک واحد بسته بندی محصولات غذایی با سرمایه گذاری 8 میلیارد تومان،  افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای قلعه حسینیه با اعتبار 5 میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار استاندار به شهرستان خرمدره بود.

همچنین استاندار زنجان در پایان سفر خود به این شهرستان با مردم این منطقه دیدار چهره به چهره داشت و به سوالات و خواسته های آنها پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 800 واحد طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره آغاز شد

ساخت 800 واحد طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره آغاز شد