مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-30اجتماعي

دانش آموزان شهرستان جم به مدرسه جدید می روند


در هفتمین روز از هفته دولت مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده در شهرستان جم به بهره برداری رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مدرسه 6 کلاس شهید فخری زاده صبح امروز با حضور استاندار بوشهر در هفتمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: در ادامه افتتاح طرح های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح مدرسه 6 کلاس شهید فخری زاده در شهر بهارستان شهرستان جم هستیم.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این طرح در زیربنای 954 و محوطه سازی یک هزار و 505 متر مربع صورت گرفته است.

وی  ادامه داد: 165 متر طول دیوار کشی مدرسه شهید فخری زاده است که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

احمدی بیان کرد: مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح در بهارستان شهرستان جم چند طرح دیگر در قسمت ریز این شهرستان آماده افتتاح است که امروز به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان شهرستان جم به مدرسه جدید می روند

دانش آموزان شهرستان جم به مدرسه جدید می روند