مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-30اجتماعي

آخرین وضعیت زائران زنجانی اربعین/7 کاروان زنجانی در عراق هستند


مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با اشاره به توقف اعزام زائران اربعین گفت: این توقف بنا به شرایط داخلی عراق اتخاذ شده و در برنامه ریزی حج و زیارت تغییری ایجاد نشده است.

- ابراهیم احدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعلام توقف زائر به عراق اظهار کرد:  این خبر کشوری بوده و سفارت ایران در عراق این خبر را اعلام کرده است و جزییات آن هم باید توسط است.

وی تعداد کاروان هایی را که از استان زنجان به عراق اعزام شده اند و در حال حاضر در این کشور هستند را هفت کاروان اعلام و تصریح کرد: بعد از توقف اعزام ها، دیروز یک کاروان بنا به شرایط اجازه عبور از مرز را پیدا نکرد و بازگشته است.

احدی آمار ثبت نام کنندگان قطعی در سامانه سماح را که کد رهگیری دریافت کرده و مرز خروج خود را مشخص کرده اند را 12 هزار و 356 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار برای ثبت نام کنندگان موقت 24 هزار و 556 نفر است.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر اینکه ثبت نام زائران اربعین تا روزهای منتهی به روز اربعین ادامه خواهد یافت، ادامه داد: ستاد عتبات عالیات با همراهی موکب ها آمادگی پذیرایی روزانه از 40 زائر را خواهد داشت.

انتهای پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زائران زنجانی اربعین/7 کاروان زنجانی در عراق هستند

آخرین وضعیت زائران زنجانی اربعین/7 کاروان زنجانی در عراق هستند