مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:272022-08-30پزشكي

طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از آغاز به کار طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها، با تقدیر از زحمات پزشکان نیکوکار استان که در طرح های مختلف خدمات و بهداشتی و از جمله طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند، اظهار کرد: هم اکنون 295 پزشک نیکوکار در طرح های مختلف از جمله طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به خانوارهای تحت حمایت گفت: طی اجرای مرحله اول این طرح 70 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد مورد معاینه و دریافت خدمات دندان پزشکی قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: به تمامی این کودکان بسته های بهداشتی از جمله وسایل ضد عفونی دهان و دندان به ارزش هربسته 150 هزار تومان اهدا شد.

وی ادامه داد: در حاشیه اجرای این طرح نیز تمامی کودکان و مادران باردار نیز مورد مراقبت های پزشکی و سنجش قد و وزن قرار گرفته و به تمامی این افراد مشاوره های مناسب برای تغذیه و حفظ سلامت ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد

طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد