مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-30سياسي

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار کمک بلاعوض به موسسات فرهنگی قم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پرداخت 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض در قالب جدول تبصره 17 به موسسه های فرهنگی در 2 ماه اخیر خبرداد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ظهر امروز در نشست خبری که در تالار فرهنگ و هنر استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت طی سخنانی اظهار کرد: رایج است که در هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی اقداماتی که انجام داده اند را بخشی از دستاورد های انقلاب می نامند، نظر بنده این است که مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی شهدا هستند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هم در یک سال اخیر اقدامات موقت به دلیل مشکلات فنی و بازسازی تعطیل شده اند که به زودی درب آنها به روی مردم بازگشایی خواهد شد، ما به دنبال تعطیلی مراکز فرهنگی در قم نیستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم در خصوص تعداد نشریات استان قم خاطرنشان کرد: طبق آخرین آماری که در سامانه ثبت شده است؛ 472 مطبوعات از ما مجوز فعالیت دریافت کرده اند که شامل 276 نشریه چاپی، 95 خبرگزاری و پایگاه خبری و 101 نشریه برخط است.

عموزاده در پایان بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 90 شهید استان قم در پایان آبان ماه، توافقنامه ای با استانداری انجام دادیم که یک فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی جواد افشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار کمک بلاعوض به موسسات فرهنگی قم

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار کمک بلاعوض به موسسات فرهنگی قم