مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-30سياسي

کمک مؤمنانه سپاه در فهرج؛ توزیع 6 تن مرغ و 2 هزار بسته معیشتی


به مناسبت هفته دولت 6 تن مرغ و 2 هزار و 200 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان فهرج توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، سرهنگ حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج امروز اظهار کرد: در راستای تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مساعدت سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته دولت و با همکاری فرمانداری شهرستان فهرج، 6 تن مرغ و 2 هزار و 200 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، قند و ماکارونی است که جمعا به ارزش یک میلیارد و 320 میلیون تومان تهیه شده است.

 حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز با قدردانی از تلاش های ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در راستای کمک رسانی به محرومان اظهار داشت: شاهد هستیم که کمک های معیشتی چندین مرحله از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است تا مرحمی بر زخم های نیازمندان و مستضعفان باشد.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج نیز از تلاش های ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و سپاه ثارالله در جهت محرومیت زدایی و رفع تنش آبی تشکر و قدردانی کرد و گفت: پروژه عظیم آبرسانی برای رفع تنش آبی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان طی سه سال از سوی سپاه در شهرستان فهرج درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه سپاه در فهرج؛ توزیع 6 تن مرغ و 2 هزار بسته معیشتی

کمک مؤمنانه سپاه در فهرج؛ توزیع 6 تن مرغ و 2 هزار بسته معیشتی