مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-30سياسي

اژه ای: باید جلوی مهاجرت پرستاران گرفته شود


رییس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارها در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز (سه شنبه هشتم شهریور) در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری، ضمن اشاره به مجاهدت های پرستاران کشور در دوره شیوع بیماری کرونا، صمیمانه از خدمات و زحمات این قشر پرتلاش قدردانی به عمل آورد و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه پرستاران در دوران مستقیم با سلامت جسمی و روحی افراد جامعه سروکار دارد و شاغلین این حوزه باید تمرکز حواس بالایی داشته باشند، لذا قشر پرستار نباید با مخاطرات دیگری در زندگی خود مواجه باشند وبه آنها اضطراب و تنش تحمیل شود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به سخنان اعضای شورای عالی نظام پرستاری درخصوص عدم اجرای کامل برخی قوانین این حوزه از جمله قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت ، اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری سازمان بازرسی را نظارت بر حُسن اجرای همه قوانین مصوب و ابلاغ شده در همه دستگاه ها تعیین کرده ام و تاکید دارم در این خصوص نباید به صرف تذکر اکتفا شود، لذا شما دست اندرکاران نظام پرستاری نیز قوانین اجرا نشده یا کامل اجرا نشده حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: باید جلوی مهاجرت پرستاران گرفته شود

اژه ای: باید جلوی مهاجرت پرستاران گرفته شود