مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:522022-08-30بين الملل

العامری: ابتکار عمل مقتدی صدر شجاعانه و شایسته تمجید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف فتح عراق در واکنش به نشست خبری مقتدی صدر رهبر جریان صدر و درخواست او از طرفدارانش برای خروج از منطقه سبز بغداد و پایان دادن به درگیری ها با صدور بیانیه ای اعلام کرد: - رییس ائتلاف فتح عراق از همه نیرو های ملی این کشور خواست تا برای خاموش کردن آتش فتنه و خروج از بن بست سیاسی همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف فتح عراق در واکنش به نشست خبری مقتدی صدر رهبر جریان صدر و درخواست او از طرفدارانش برای خروج از منطقه سبز بغداد و پایان دادن به درگیری ها با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ابتکار عمل سید مقتدی صدر برای متوقف کردن خشونت های مسلحانه، طرحی شجاعانه و شایسته تمجید و قدردانی است.

العامری ادامه داد: این ابتکار عمل در لحظه سختی که دشمنان بر روی گسترش درگیری بین برادران سرمایه گذاری کرده بودند، مطرح شد و ما با قدرت از بند های آن حمایت می کنیم و از همگان می خواهیم برای جلوگیری از خونریزی و توقف فتنه، راه سید مقتدی را در پیش گرفته و گام های مشابه بردارند.

رییس ائتلاف فتح در پایان بیانیه خود تأکید کرد: از همه نیرو های ملی می خواهیم برای برچیدن آثار فتنه و پیش رفتن به سوی خروج از بن بست سیاسی که بهای آن را ملت بزرگوار و صبور عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: ابتکار عمل مقتدی صدر شجاعانه و شایسته تمجید است

العامری: ابتکار عمل مقتدی صدر شجاعانه و شایسته تمجید است