مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-30سياسي

کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش


دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی در شورای عالی قوه قضاییه اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه روزی و پس از پیگیری های به عمل آمده، قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام محاربه صادر و پرونده آن دوشنبه به دادگاه ارسال شد.

دادستان تهران از تشکیل قرارگاه ویژه برای مقابله سریع، قاطعانه و قانونی با سارقان مسلح، زورگیرها و افراد شروری که امنیت جامعه را سلب می کنند خبر داد و گفت: جلسات این قرارگاه به صورت مستمر در دادسرای تهران در حال برگزاری است؛ ضمن آنکه 2 شعبه دادسرای ویژه سرقت های مسلحانه را نیز به این امر اختصاص داده ایم.

قاضی القضات خطاب به مسئولان ذیربط قضایی نیز تأکید کرد: مطابق با ضوابط قانونی، هرچه سریع تر به پرونده های جرایم و سرقت های خشن رسیدگی کنید و برای سارقان خشن، وفق مقررات قانونی، مجازات های بازدارنده در نظر بگیرید و دادگاه های برخی از این افراد شرور و باسابقه باید به نحوی برگزار شود که مردم مطلع شوند و از این طریق بازدارندگی بیشتری در جامعه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش

کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش