مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 18:472022-08-30سياسي

مشکل 7 پروژه قدیمی در خرمدره حل شده است


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه 16 پروژه کهنه و قدیمی در طی دو سال نمایندگی ام مشکلاتشان حل شده است، گفت: از این تعداد 7 پروژه مربوط به شهرستان خرمدره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با اشاره به اینکه وضعیت شهری خرمدره مطلوب نیست، اظهار داشت: نباید مشکلات را فقط بیان کنیم، ما احتیاج به تصمیم و اقدام داریم که خواهشمندم مدیریت کلان استان در راس استاندار عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه وقتی پروژه های ناتمام متعدد و کثیر در یک شهرستانی وجود دارد مردم آن منطقه روحیه خود را از دست می دهند، تصریح کرد: یکی از اولویت های بنده در طی دو سال نماینده گی ام شناسایی پروژه های نیمه کاره  بود.

وی با بیان اینکه 16 پروژه کهنه و قدیمی در طی دو سال نمایندگی ام  مشکلاتشان حل شده است که این تعداد 7 پروژه مربوط به شهرستان خرم دره است، گفت: این هفت پروژه در شهرستان خرمدره 50 سال عقب ماندگی را با خود به دنبال داشتند که امروز مشکلاتشان حل شده است.

وی با بیان اینکه اولویت ما حل مشکلات کهنه و منسوخ است، بیان داشت: یکی از مشکلات قدیمی ما مشکل فاضلاب است که فقط در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 7 پروژه قدیمی در خرمدره حل شده است

مشکل 7 پروژه قدیمی در خرمدره حل شده است