مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 19:122022-08-30اقتصادي

شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است/ اتصال 53 حلقه چاه کشاورزی به مدار آبرسانی


سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است گفت: 53 حلقه چاه کشاورزی به مدار آبرسانی متصل شده و 43 چاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

- حمید عزیزی متواضع سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان دد گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان  با اشاره به نگرانی و شایعات منتشره در خصوص آرسنیک موجود در آب تالوار اظهار کرد: دادستان استان با ورود به این موضوع در حال بررسی ابهامات است که مسلما پس از اتمام بررسی، نتیجه را به مردم استان اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر آبهای سطحی و یا زیرزمینی دارای مقادیری آرسنیک هستند گفت: البته این میزان باید بر اساس استاندارد ملی آب آشامیدنی کمتر از یک صدم  میلی گرم بر لیتر باشد و مردم یقین داشته باشند کیفیت خط قرمز شرکت های آب و فاضلاب بوده و به هیچ عنوان آب غیر استاندارد در سیستم آبرسانی شهر همدان توزیع نخواهد شد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: مشاور پروژه انتقال آب از سد تالوار یقینا بر اساس فاکتورهای موجود در آب پشت سد تالوار تصفیه خانه را طراحی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن ارائه گزارشی در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در 24 ساعت گذشته به منظور آبرسانی به شهر همدان گفت: طی 11 روز کاری و فعالیت در 6 جبهه کاری از مجموع 16 کیلومتر خط اضطراری انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است/ اتصال 53 حلقه چاه کشاورزی به مدار آبرسانی

شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است/ اتصال 53 حلقه چاه کشاورزی به مدار آبرسانی