مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 20:122022-08-30اقتصادي

تهیه اطلس سرمایه گذاری در استان زنجان/ باید به دنبال افزایش بودجه باشیم


استاندار زنجان از تهیه اطلس سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: امسال مجموعه مدیریت استان باید به دنبال افزایش بودجه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در جمع مردم شهرستان خرمدره، با اشاره به بررسی وضعیت توسعه یافتگی شهرستان ها در سازمان برنامه و بودجه استان، اظهار داشت: طبق این بررسی ها از لحاظ توسعه یافتگی نخستین شهرستان خرمدره و آخرین شهرستان ماهنشان و خدابنده است.

   استاندار زنجان با اشاره به وجود بودجه هزینه ای که از این بودجه حقوق ها تامین می شود، تصریح کرد: یک بودجه تملک دارایی داریم (بودجه عمرانی) که متعلق به پروژه های عمرانی و زیر ساخت ها است، که امسال بودجه استان از محل تملک دارای ها 950 میلیارد تومان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا به الان 60 میلیارد تومان از محل بودجه تملک دارایی به استان تخصیص داده شده است که 30 میلیارد تومان آن اوراق است، گفت: تا به الان به شهرداری ها، دهیاری ها و دانشگاه علوم پزشکی در مجموع هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

افشارچی با تاکید بر اینکه امسال مجموع مدیریت استان باید به دنبال افزایش بودجه باشند، افزود: ما در حوزه مالیات نزدیک به 700 میلیارد تومان مازاد مالیات از صنایع اخذ کرده ایم،که باید تلاش کنیم نزدیک به 50 درصد آن را به استان برگردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس سرمایه گذاری در استان زنجان/ باید به دنبال افزایش بودجه باشیم

تهیه اطلس سرمایه گذاری در استان زنجان/ باید به دنبال افزایش بودجه باشیم