مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 22:422022-08-30بين الملل

تجهیز «میگ -29 فالکروم» اوکراین به موشک های ضد رادار آمریکایی


29 فالکروم» اوکراین به موشک های ضد رادار «ای جی ام هارم» ساخت آمریکا برای نبرد با روسیه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها روز سه شنبه از تجهیز جنگنده های میگ-29 فالکروم اوکراین به موشک های ضد رادار ای جی ام هارم ساخت آمریکا به این کشور برای نبرد با بیزینس اینسایدر در اوایل ماه اوت، اولین تصاویر از این موشککهای ضد رادار آمریکا مورد استفاده علیه رادارهای روسی در اوکراین در فضای مجازی منتشر شد.

مقامات ایالات متحده چند هفته بعد تایید کردند که موشک های ضد رادار ای جی ام-88 را به اوکراین تحویل داده و این موشک ها  توسط مهندسان هوا فضای غربی در جنگنده های میگ-29 فالکروم نصب شده اند.

این در حالی است که باگذشت بیش از 6 ماه از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، یک منبع دیپلماتیک روس اعلام کرده که این کشور نیروی هوایی اوکراین را عملا از بین برده است.

یک منبع دیپلماتیک روسیه که نامش فاش نشده ، گفته است که روسیه با نیروهای هوافضا و سامانه های پدافند خود، هر آنچه را که از نیروی هوایی اوکراین باقی مانده بود، نابود کرده است.

وی به خبرگزاری تاس روسیه گفت: کل پرسنل عملیاتی واجد شرایط نیروی هوایی سابق اوکراین از هواپیماهای میگ-29 ، سوخو-27 و سوخو-25 در عمل با اقدامات موثر نیروهای هوافضای روسیه و سامانه های پدافند هوایی  نابود 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز «میگ -29 فالکروم» اوکراین به موشک های ضد رادار آمریکایی

تجهیز «میگ -29 فالکروم» اوکراین به موشک های ضد رادار آمریکایی