مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 23:122022-08-30اجتماعي

16 میلیون دانش آموز دوم مهر به مدرسه می روند/ هفته اول مهر، 3 روز آموزش حضوری داریم


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 16 میلیون دانش آموز دوم مهر به مدرسه می روند، گفت: هفته اول مهر، 3 روز آموزش حضوری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رییس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 1402-1401 در برنامه فرامتن شبکه افق ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در ایام کرونا، 25 ماه آموزش غیرحضوری را داشتیم و طبیعتا آموزش غیرحضوری جایگزین آموزش حضوری نمی شود.

  وی ادامه داد: بررسی هایی که انجام دادیم، حاکی از این بود که دانش آموزان در یادگیری های شان دچار اخلال شده و ضرورت دارد که برنامه ویژه ای برای جبران افت یادگیری و نارسایی هایی که در یادگیری دانش آموزان ایجاد شده بود، داشته باشیم.

* آغاز آموزش حضوری دانش آموزان از 14 فروردین 1401 بود کاظمی با بیان اینکه افت میانگین یادگیری نمرات دانش آموزان حاکی از این موضوع بود، گفت: پژوهش هایی که چه در داخل و چه در خارج از کشور هم انجام شده بود خبر از افت یادگیری دانش آموزان می داد.

وی با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانش آموزان از 14 فروردین 1401، بیان کرد: نگاهمان این بود که بتوانیم بخشی از افت یادگیری را جبران کنیم و تا پایان اردیبهشت در این خصوص برنامه زمان بندی ویژه ای گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 میلیون دانش آموز دوم مهر به مدرسه می روند/ هفته اول مهر، 3 روز آموزش حضوری داریم

16 میلیون دانش آموز دوم مهر به مدرسه می روند/ هفته اول مهر، 3 روز آموزش حضوری داریم