مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:272022-08-31اقتصادي

اهمال دستگاه های دولتی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی در ساعات پایانی روز گذشته در برنامه پایش درباره اقدامات انجام شده در حوزه مسکن در یک سال گذشته اظهار داشت: - وزیر راه و شهرسازی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع مسکن مسئولیت ما را در حوزه مسکن بیش تر کرد و با رشد عرضه تلاش می کنیم مردم خانه های ارزان تری بخرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی در ساعات پایانی روز گذشته در برنامه پایش درباره اقدامات انجام شده در حوزه مسکن در یک سال گذشته اظهار داشت: فاصله موجود در حوزه مسکن ناشی از عدم انجام اقدامات در حوزه مسکن در دولت گذشته بود و این موجب شد که قیمت مسکن افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اقدامات دولت در حوزه مسکن با ابلاغ قانون جهش تولید شروع شد و برای اجرای آن باید زیر ساخت فراهم شود که یکی از این اقدامات طراحی سامانه ثبت نام و شناسایی اراضی مورد نظر و طراحی سایت ها بود که به سرعت انجام و سامانه طراحی شد و همچنین پالایش متقاضیان آغاز شد و ساخت واحد ها صورت گرفت.

قاسمی اظهار کرد: در 6 ماه ابتدایی سال دولت اراضی یک ونیم میلیون واحد مسکونی را بارگذاری کرد و طراحی سایت ها انجام شد، ساخت یک و نیم میلیون واحد در مراحل مختلف آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال دستگاه های دولتی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن

اهمال دستگاه های دولتی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن