مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:322022-08-31اقتصادي

مانعی به نام سرپناه/ تامین مسکن عمده ترین مشکل جوانان برای ازدواج!


دولت سیزدهم تامین مسکن را یکی از شعارهای اصلی خودش قرار داد و رییس جمهور با وعده ساخت چهار میلیون مسکن در عمر چهار ساله دولت تامین مسکن را تکلیف کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شیراز، چهارمین شهر گران ایران در حوزه مسکن! همین یک جمله کافیست تا امروز از مسکن به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مردم یاد شود.

سرپناهی که متاسفانه این روزها یکی از بزرگ ترین موانع خانواده محسوب می شود و در شرایطی که تاکید بر جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ازدواج و فرزندآوری از اولویت های کشور است، اما هزینه های سرسام آور تامین مسکن سد راه جمعیت بالایی از جامعه به ویژه جوانان شده است.

رهن و اجاره های بالا و سرسام آور نیز در نوع خود عاملی برای ممانعت از ازدواج و تشکیل خانواده و سپس فرزندآوری تلقی می شود که در پی آن مشکلات بسیاری گریبانگیر جامعه خواهد شد.

نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم کورسوی امید را در دل مردمی که از 8 سال دولت دوازدهم خیری در حوزه مسکن ندیده بودند روشن کرد تا دل را به دریا زده و در مسیر این نهضت قرار گرفته و برای رویایی که قرار است به واقعیت تبدیل شود، تلاش کنند.

رییس جمهور در ابتدای شروع به کار قول ساخت چهار میلیون واحد مسکن در کشور را داد که در این میان سهم استان فارس 25000 واحد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانعی به نام سرپناه/ تامین مسکن عمده ترین مشکل جوانان برای ازدواج!

مانعی به نام سرپناه/ تامین مسکن عمده ترین مشکل جوانان برای ازدواج!