مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:022022-08-31اجتماعي

تمدید گذرنامه های منقضی شده از 10 سال قبل برای زائران اربعین


رییس اداره اتباع و گذرنامه استان زنجان با اشاره به امکان تمدید اعتبار گذرنامه هایی که تاریخ صدور آن ها از 10 سال قبل منقضی شده، مواردی از دیگر شرایط مرتبط با امور گذرنامه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین مظفری امرور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام سازمان پلیس امنیت عمومی فراجا با توجه به تقاضای زیاد زائران برای پیاده روی اربعین و برای تسهیل در امر دریافت گذرنامه تمهیداتی اندیشیده شده است.

  رییس اداره اتباع و گذرنامه استان زنجان افزود: متقاضیان می توانند با در دست داشتن گذرنامه خود به ادارات گذرنامه در سراسر استان مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند که شرط تمدید، سالم بودن گذرنامه و تاریخ صدور آن ها از 1391یک شهریور 1391 است و درخواست گذرنامه جدید در دفاتر پلیس + 10 نداده باشند.

  وی در خصوص افرادی که گذرنامه قابل تمدید ندارند نیز این امیدواری را داد که می توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه و نسبت به صدور برگ تردد ویژه اربعین اقدام کنند.

  مظفری خاطر نشان کرد: بانوان و فرزندان زیر سن 18 سال بایستی قبل از مراجعه به ادارات گذرنامه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به کسب رضایت محضری از همسر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید گذرنامه های منقضی شده از 10 سال قبل برای زائران اربعین

تمدید گذرنامه های منقضی شده از 10 سال قبل برای زائران اربعین