مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:222022-08-31اجتماعي

فروش بلیط های ویژه اربعین از 12 شهریور آغاز خواهد شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: طبق مصوبه ستاد اربعین، فروش بلیط ویژه برای اربعین از 12 شهریور و اعزام ها از 15 شهریور آغاز خواهد شد.

- محمدعلی صلواتی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با یادآوری اینکه در حال حاضر در حال اعزام کاروانی به سمت عراق هستیم، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد اربعین، فروش بلیط ویژه برای اربعین از 12 شهریور و اعزام ها از 15 شهریور آغاز خواهد شد.

وی افزود: از 15 شهریور حدأقل 90 درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای به سمت خدمت رسانی به زائران اربعین خواهد آمد و تقاضایمان از مردم این است که اگر در این مدت قصد سفرهای داخلی را دارند، از دیگر ناوگان ها استفاده کنند.

صلواتی پیرامون نرخ بلیط اتوبوس ها در ایام اربعین عنوان کرد: قیمت بلیط ها به دلیل یک سره خالی بودن ناوگان از 15 شهریور نسبت به شرایط عادی 75 درصد افزایش خواهد داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان پیرامون روش خرید بلیط اتوبوس ها اعلام کرد: زائران تنها از طریق دفاتر فروش در پایانه های مسافربری و سایت های مجاز اقدام به خرید بلیط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیط های ویژه اربعین از 12 شهریور آغاز خواهد شد

فروش بلیط های ویژه اربعین از 12 شهریور آغاز خواهد شد