مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:072022-08-31سياسي

آسفالت دو بلوار پرتردد زائران کربلا در همدان


مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با اشاره به آمادگی برای استقبال از زائران اربعین گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و آیت الله نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، علی طهماسبیان اظهار کرد: تمام کارکنان شهرداری منطقه 4 در واحدهای فنی و عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز بی وقفه در حال تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی برای زوار اربعین هستند.

وی افزود: سه بلوار بسیار مهم سردار شهید همدانی، بلوار آیت الله نجفی و بلوار ارتش مسیر پرتردد زائران کربلاست که شهرداری منطقه 4 با آمادگی کامل در این محور اقدامات گسترده ای را انجام داده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با اشاره به اینکه همه ساله شهرداری منطقه با برپایی موکب از زائران حسینی استقبال می کند اضافه کرد: در روزهای گذشته موکبی در بوستان نماز در حال برپایی است و به زودی آماده پذیرایی از مسافران اربعین خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و بلوار آیت الله نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، در ماه گذشته بلوار آیت الله نجفی در دو لاین رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت شد و هم اکنون آسفالت بلوار ارتش نیز در حال تراش و روکش است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت دو بلوار پرتردد زائران کربلا در همدان

آسفالت دو بلوار پرتردد زائران کربلا در همدان