مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-31سياسي

امکان عضویت کارگران فصلی در صندوق روستایی فراهم شد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از فعالیت 38 کارگزاری در استان خبر داد و گفت: کارگران فصلی هم می توانند عضو صندوق روستایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد کارگزاری که در استان پراکنده و فعال هستند 38 مورد است، اظهار کرد: این تعداد کارگزاری به تفکیک در همه بخش ها و دهستان های استان فعال هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان همچنین گفت: مزایای صندوق شامل بازنشستگی، از کارافتادگی ناشی از کار و ناشی از غیر کار و مستمری فوتی برای بازماندگان است، گفت: همچنین در سال 1401 مستمری کفن و دفن نیز برای افراد فاقد وراث تعیین شده که بطور مجزا پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: کارگران و شاغلین فصلی جزو جدیدترین گروه ایی هستند که می توانند به عضویت صندوق در آمده و از مزایای آن بهره بگیرند و تاکنون در استان زنجان نزدیک به 50 نفر در سال جدید از شاغلین فصلی عضو صندوق شده اند.

اسماعیلی درباره افزایش حقوق مستمری بگیران نیز گفت: انجام روال قانونی به لحاظ تعیین میزان درصد افزایش حقوق توسط هیئت امنا در دست بررسی و اقدام است و به محض ابلاغ همراه با معوقات ماه های گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان عضویت کارگران فصلی در صندوق روستایی فراهم شد

امکان عضویت کارگران فصلی در صندوق روستایی فراهم شد