مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-31اجتماعي

تغییر محتوای 200 عنوان کتاب درسی از سال آینده


وزیر آموزش و پرورش در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص تجدید نظر در کتب درسی و محتوای آموزشی ارائه شده به دانش آموزان گفت: کتاب ها امسال زیر چاپ بودند اما برای سال آینده محتوای 200 عنوان کتاب تغییر می کند.

- یوسف نوری در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری و در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص تجدید نظر در کتب درسی و محتوای آموزشی ارائه شده به دانش آموزان گفت: کتاب ها امسال زیر چاپ بودند اما 200 عنوان کتاب برای ایجاد تغییرات ارسال شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی توسط معلمان در دانشگاه فرهنگیان و بخش اعظم در سازمان پژوهش و توانمندسازی برای دانش آموزان از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم انجام و در سال آینده اعمال خواهد شد.

نوری اظهار داشت: در سال جاری 36 هزار و 680 معلم از طریق آزمون استخدامی جذب شده و آزمون استخدامی جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: تلاش است نیاز به معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر رجایی برطرف شود اما اگر این امر امکان پذیر نشد جذب از طریق ماده 28 انجام می شود که فعلا به چنین نتیجه ای در این خصوص نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر محتوای 200 عنوان کتاب درسی از سال آینده

تغییر محتوای 200 عنوان کتاب درسی از سال آینده