مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:222022-08-31فرهنگي

برنده نخل طلا در 32 سالگی درگذشت


دین پیش از بازی در «مثلث غم» به کارگردانی روبن اوستلوند، در سریال ابرقهرمانی «آذرخش سیاه» بازی کرده بود و در نقش یک قاتل بسیار ماهر در 9 قسمت جلوی دوربین رفته بود.

- دین پیش از بازی در مثلث غم به کارگردانی روبن اوستلوند، در سریال ابرقهرمانی آذرخش سیاه بازی کرده بود و در نقش یک قاتل بسیار ماهر در 9 قسمت جلوی دوربین رفته بود.

مهر نوشت: چارلبی دین بازیگری از آفریقای جنوبی که به تازگی با فیلم برنده نخل طلای کن مثلث غم دیده شده بود، در 32 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، چارلبی دین بازیگر جوان و آینده دار آفریقای جنوبی دیروز در بیمارستانی در نیویورک بر اثر آنچه از آن به عنوان یک بیماری غیرمنتظره یاد شده، درگذشت.

دین پیش از بازی در مثلث غم به کارگردانی روبن اوستلوند، در سریال ابرقهرمانی آذرخش سیاه بازی کرده بود و در نقش یک قاتل بسیار ماهر در 9 قسمت جلوی دوربین رفته بود.

اولین تجربه بازیگری او در فیلمی از آفریقای جنوبی به نام اسپاد در سال 2010 رقم خورده بود که فیلمی اقتباسی از یک رمان مردم پسند مشهور آفریقای جنوبی بود و پس از آن در سال 2013 وی با قسمت دوم این فیلم بار دیگر به سینما برگشته بود.

مثلث غم یک طنز سیاه و اولین فیلم مهم این بازیگر جوان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده نخل طلا در 32 سالگی درگذشت

برنده نخل طلا در 32 سالگی درگذشت