مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-31سياسي

رهایی زندانی محکوم به قصاص با اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک نفر از زندانیان محکوم به قصاص با اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» در بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز با اعلام این خبر افزود: با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم اقدام به منظور اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی به ویژه پرونده های قصاص نفس، پرونده ای با موضوع قتل عمد به شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس ارجاع شد.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار پویش سراسری به عشق حسین (ع) می بخشم توسط ستاد ملی صبر به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (علیه السلام)، صلح یاران هسته های جهادی شورای حل اختلاف ویژه زندان مرکزی بندرعباس پس از برگزاری جلسات متعدد میان طرفین پرونده موفق به فراهم کردن زمینه بخشش از سوی اولیای دم و رهایی این زندانی از مجازات قصاص نفس شدند.

 رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه از عموم مردم دعوت کرد با پیوستن به پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در جهت تحقق بخشش، رضایت و صلح گام بردارند.

مجتبی قهرمانی همچنین به شکات پرونده های قضایی پیشنهاد کرد در مواردی که شرایط ارتکاب جرم و شرایط اجتماعی موضوع اجازه می دهد، ضمن اقدام در جهت صلح و سازش، لذت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی زندانی محکوم به قصاص با اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» در هرمزگان

رهایی زندانی محکوم به قصاص با اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» در هرمزگان