مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:572022-08-31پزشكي

کلنگ ساخت سوله مدیریت بحران فوریت پزشکی در بندرعباس به زمین زده شد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، کلنگ ساخت یک سوله مدیریت بحران فوریت های پزشکی را در بندرعباس به زمین زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان سه طرح مهم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همزمان با هفته دولت با اعتباری بیش از 80 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، ابتدا با حضور در محل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سلف سرویس این دانشکده را با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

با افتتاح سلف سرویس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بیش از 100 نفر از اساتید و دانشجویان از خدمات مناسب رفاهی بهره مند می شوند .

دکتر کامرانی در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در محل اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی استان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث سوله مدیریت بحران مرکز فوریت های پزشکی استان را بر زمین زد.

سوله مدیریت بحران مرکز فوریت های پزشکی استان با هدف پشتیبانی حوادث غیر مترقبه با زیربنای بیش از هزار متر و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان احداث خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت سوله مدیریت بحران فوریت پزشکی در بندرعباس به زمین زده شد

کلنگ ساخت سوله مدیریت بحران فوریت پزشکی در بندرعباس به زمین زده شد