مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-31ورزشي

چرا مجمع فدراسیون فوتبال «تاج» را برگزید؟/2 سال فرصت برای جبران


2 سال سپری شده پس از مدیریت مهدی تاج آنچنان شرایط ویژه ای در فوتبال ایجاد کرد که در نهایت مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بار دیگر این مدیر را به مسند ریاست فدراسیون فوتبال بازگرداند.

- با کسب 51 رای از 81 رای ماخوذه بالاتر از میرشاد ماجدی و عزیز الله محمدی که به ترتیب 25 و 4 رای کسب کرده بودند، بار دیگر به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد.

  این در شرایطی است که فوتبال کشورمان پس از اتمام ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون در تاریخ 20 تیر تا آغاز مجمع انتخاباتی، شرایط بسیار ملتهبی را تجربه کرد و جدا از اعتراض های مداوم افرادی مثل امیررضا واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی که کمیته بدوی صلاحیت آنها را برای حضور در این انتخابات تایید نکرد، رقابت زیادی بین ماجدی و تاج برای رسیدن به صندلی داغ ریاست فدراسیون شکل گرفت.

جدا از آن 2 سال سپری شده پس از مدیریت مهدی تاج آنچنان شرایط ویژه ای در فوتبال ایجاد کرد که در نهایت مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بار دیگر این مدیر را به مسند ریاست فدراسیون فوتبال بازگرداند.

*چالشی که خیلی زود ختم به خیر شد تنش ها برای کسب صندلی ریاست فدراسیون آنچنان فزونی یافت که حتی تا بامداد روز برگزاری انتخابات نیز ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجمع فدراسیون فوتبال «تاج» را برگزید؟/2 سال فرصت برای جبران

چرا مجمع فدراسیون فوتبال «تاج» را برگزید؟/2 سال فرصت برای جبران