مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-31فناوري

کندی اینترنت فروش اینستاگرامی ها را تا 50 درصد کم کرده است


یکی دیگر از کاربران هم از پایین آمدن میزان بازدید پست ها و استوری ها و کاهش آن به یک ششم گفته است: « حجم بازدید پست ها از شش تا هفت هزارتا به هزار رسیده است!» - یکی دیگر از کاربران هم از پایین آمدن میزان بازدید پست ها و استوری ها و کاهش آن به یک ششم گفته است: حجم بازدید پست ها از شش تا هفت هزارتا به هزار رسیده است! به دلیل کندی اینترنت و اختلال در توزیع پهنای باند در مردادماه 1401 فروشگاه های فعال اینستاگرامی تا 35 درصد از بازدید و تا 50 درصد از فروش خود از طریق اینستاگرام را از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، این در حالی است که 400 هزار فروشگاه ایسنتاگرامی فعال در کشور داریم که از طریق همین شبکه های اجتماعی معیشت خود را تامین می کنند.

روز گذشته روابط عمومی پادرو اولین پلتفرم فروشگاه ساز اینستاگرامی با بیش از 36هزار فروشگاه ثبت شده اعلام کرد که از اوایل مردادماه 1401 به طور محسوسی میزان بازدید و فروش فروشگاه های اینستاگرامی فعال در این پلتفرم دچار کاهش شده است.

پشوتن پورپزشک مدیرعامل این استارتاپ می گوید: علی رغم رشد 25 درصدی تعداد فروشندگان فعال در پلتفرم پادروشاپ، مجموع فروش انجام شده توسط فروشندگان این پلتفرم در مرداد ماه تنها 10 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی اینترنت فروش اینستاگرامی ها را تا 50 درصد کم کرده است

کندی اینترنت فروش اینستاگرامی ها را تا 50 درصد کم کرده است