مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 12:172022-08-31اجتماعي

یاسوج؛ پایتخت سردرگمی و بی سلیقگی+تصویر


یاسوج؛ شهری کم سن و سال که هر سال به پیری و افسردگی و زوال نزدیک می شود و مسئولان مرتبط نیز دست روی دست گذاشته و حرکتی برای تغییر وضعیت کنونی از خود نشان نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نعمتهایی که خداوند به شهر یاسوج ارزانی داشته یک دهم آن را به اصفهان و اراک و زاهدان و ایلام و بسیاری از مراکز استان های دیگر نداده از جنگل گرفته تا کوه و رودخانه پر آب بشار و آبشار و تنگه پرآب و پیست اسکی و دشت زیبا خداوند برای یاسوج کم و کسری باقی نگذاشته است.

شهری که تنها با اندک سلیقه ای از سوی مسئولان و البته حرکت جهادی به خصوص از سوی شهرداری تبدیل به شهری رویایی و بهتر از هر شهر اروپایی خواهد شد.

مرکز استانی با آب و هوای مناسب و روح نواز به خصوص در فصول گرم و تعطیل سال که در صورت کمی توجه، به شهر گردشگری کل جنوب و جنوب غرب ایران تبدیل می شود.

اما هر چند خالق هستی همه این نعمت ها را به یاسوج ارزانی داشته در برابر آن مدیریت های ضعیف و بی مسئولیت موجب شده تا یاسوج در سردرگمی محض فرو رفته و روز به روز چهره پژمرده و افسرده به خود بگیرد.

شهری کم سن و سال که هر سال به پیری و افسردگی و زوال نزدیک می شود و مسئولان مرتبط نیز دست روی دست گذاشته و حرکتی برای تغییر وضعیت کنونی از خود نشان نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج؛ پایتخت سردرگمی و بی سلیقگی+تصویر

یاسوج؛ پایتخت سردرگمی و بی سلیقگی+تصویر