مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-31اقتصادي

چشم انداز همکاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک توسعه آسیایی


در دیدار معاون وزیر توسعه اقتصاد و تجارت تاجیکستان با نماینده بانک توسعه آسیایی دورنمای همکاری بین دو طرف، بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزرای فارس در دوشنبه، عبدالرحمان عبدالرحمان زاده معاون وزیر توسعه اقتصاد و تجارت تاجیکستان با آلبرت پاک نماینده بانک توسعه آسیایی دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان این دیدار که در حاشیه دهمین همایش تسهیل تجارت در منطقه آسیای و اقیانوسیه  صورت گرفت، تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین تاجیکستان و بانک توسعه آسیایی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

عبدالرحمان زاده در بخشی از این دیدار نماینده بانک توسعه آسیایی را با برنامه و پرو ژه های در حال اجرا در کشورش، از جمله پورتال تجاری، سیستم پنجره واحد برای ثبت عملیات صادرات-واردات و ترانزیتی در تاجیکستان ، برنامه میان مدت توسعه اقتصاد دیجیتال برای سال های 2021-2025 و برنامه دولتی توسعه صادرات تاجیکستان برای سال های 2021-2025 آشنا کرد.

نماینده بانک توسعه آسیایی به نوبه خود از دستاوردهای طرف تاجیکی استقبال و آمادگی خود را برای تقویت بیشتر همکاری با این کشور، ابراز داشت.

گفتنی است که بانک توسعه آسیایی اخیرا سندی را در زمینه تخصیص کمک بلاعوض 38 میلیون دلاری اضافی برای پروژه بازسازی و گسترش زیرساخت های آب و فاضلاب مقاوم در برابر تغییر اقلیم در شهر دوشنبه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز همکاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک توسعه آسیایی

چشم انداز همکاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک توسعه آسیایی