مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 12:422022-08-31اقتصادي

تکمیل باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تکمیل باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار را نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: در صورت تأمین منابع بانکی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری، - حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد تکمیل باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار را نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: در صورت تأمین منابع بانکی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری، تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از کل پروژه به طول 26 کیلومتر خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ماده 56 و استفاده از تسهیلات بانکی این پروژه گفت: ضمانت نامه از طریق سازمان برنامه و بودجه تحویل بانک شده و منتظر تخصیص وام از طریق بانک رفاه هستیم.

وی از ابلاغ 60 میلیارد تومان به این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز خبر داد و گفت: به زودی این اعتبار نیز تخصیص داده خواهد شد.

مقصودی همچنین از نصب علائم و بهره برداری از 10 کیلومتر این محور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تا یک ماه آینده پل مهم خراجی نیز در این محور تکمیل و بازگشایی می شود و تعدادی از نقاط حادثه خیز در این مسیر پرتردد حذف خواهد شد.

وی پروژه احداث باند دوم شهرکرد ـ شلمزار به عنوان بخشی از محور شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان در 2 قطعه 13 کیلومتری از سه راه خوزس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل باند دوم محور شهرکرد ـ شلمزار نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است