مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 12:472022-08-31سياسي

کیفرخواست پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی به زودی صادر می شود


معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ترور حاج قاسم لکه ننگ و جنایت بزرگی در کارنامه سیاه آمریکاست و پرونده رسیدگی به آن تشکیل شده و کیفر خواست آن به زودی اعلام می شود و تمام کسانی که در این ترور دخیل بودند باید محاکمه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کاظم غریب آبادی در همایش بررسی جنایات تروریستی آمریکا علیه ایران که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه امام(ره) برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبیین که در اسارت آمریکا و یا در حال استرداد از کشورهای اروپایی به آمریکا هستند یادآور شد: دولت آمریکا حدود سی نفر از ایرانیان بی گناه را در خارج از کشور دستگیر کرده و یا در حال استرداد به دولت آمریکا هستند که دلیل این امر را محاکمه این افراد بی گناه به بهانه دور زدن تحریم ها اعلام کرده است.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه بیان کرد: این ایرانیان که در زندان های آمریکا هستند و یا در کشورهای اروپایی منتظر استرداد به آمریکا هستند باید تعیین تکلیف شوند و این ایرانیان بی گناه که به بهانه دور زدن تحریم ها در اسارت آمریکا هستند هر چه زودتر آزاد شوند.

وی گفت: بیش از 17 هزار نفر قربانی تروریست داریم و عموما با حمایت رژیم آمریکا و اسراییل و برخی کشورهای اروپایی، گروهک های تروریستی علیه ملت ایران تشکیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی به زودی صادر می شود

کیفرخواست پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی به زودی صادر می شود