مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:022022-08-31سياسي

افتخار قوه قضاییه تسهیل دسترسی مردم به دادرسی عادلانه است


رییس دیوان عدالت اداری در دیدار با دادستان کل جمهوری آذربایجان گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه تسهیل در دسترسی مردم به دادرسی عادلانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری در دیدار با کامران علی اف دادستان کل کشور جمهوری آذربایجان ضمن خیر مقدم ابراز امیدواری کرد که نشست های مقامات قضایی دو کشور با نگاه حقوقی و قانون مدارانه در توسعه ارتباطات و حل و فصل بسیاری از موضوعات تاثیرگذار و سرفصل تحول در ارتباطات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان باشد.

وی افزود: مقامات قضایی ایران از انجام این گونه دیدارها استقبال می کنند و امیدواریم که این نشست ها که دارای آثار و برکات زیادی است، جنبه اجرایی نیز داشته باشد.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به استقلال مقامات قضایی جهان در اخذ تصمیمات افزود: در ایران نیز قوه قضاییه و زیر مجموعه آن و همکاران قضایی دیوان عدالت اداری کاملا مستقل و بر اساس موازین قانونی و بدون توجه به حواشی به داوری نشسته و به دعاوی مردم رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه آنچه به نظم جهانی دامن می زند ارتباط کشورهای مختلف با یکدیگر است افزود: ارتباط ما با کشورهای همسایه فراتر از مسایل سیاسی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار قوه قضاییه تسهیل دسترسی مردم به دادرسی عادلانه است

افتخار قوه قضاییه تسهیل دسترسی مردم به دادرسی عادلانه است