مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:122022-08-31سياسي

سخنان دبیر ستاد امر به معروف درباره تفکیک جنسیتی


دبیر ستاد امر به معروف دیروز در اظهاراتی در سخنانی از تفکیک جنسیتی در دانشگاه دفاع و از آن به عنوان عاملی برای پیشرفت علم یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دبیر ستاد امر به معروف دیروز در اظهاراتی در سخنانی از تفکیک جنسیتی در دانشگاه دفاع و از آن به عنوان عاملی برای پیشرفت علم یاد کرد.

این اظهارات در سطحی گسترده توجهات رسانه ای و عمومی را به خود جلب کرد و بازتابی گسترده را را در شبکه های اجتماعی داشته است.

روزنامه آفتاب یزد امروز چهارشنبه- در گزارشی تحت عنوان فشار به دانشگاه برای تفکیک جنسیتی در گفت وگو با جامعه شناسان و روانشناسان اجتماعی به این مساله پرداخته که نقش تفکیک جنسیتی در پیشرفت علم تا چه اندازه می تواند گزاره ای درست باشد؟ آفتاب یزد می نویسد: حفظ استقلال نهاد دانشگاه یکی از مهمترین مواردی است که در تمام جوامع مورد نظر کارشناسان مربوطه است.

دانشگاه دارای ساختار و نظم مشخصی است و دخالت های فرانهادی در این نهاد می تواند حیات دانشگاه را به شدت در معرض خطر قرار دهد.

روز گذشته دبیر ستاد امر به معروف اعلام کرده است: وقتی از من سوال می کنند که چرا دانش آموزان وقتی به سن بلوغ نرسیده اند تفکیک جنسیتی هستند و وقتی به دانشگاه می روند مختلط می شوند، جوابی ندارم بدهم؛ کلاس اول دبستان تفکیک جنسیتی داریم اما وقتی به سن 18سال می رسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان دبیر ستاد امر به معروف درباره تفکیک جنسیتی

سخنان دبیر ستاد امر به معروف درباره تفکیک جنسیتی