مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-31اجتماعي

کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، با هدف ترویج کتابخوانی، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به منظور برگزاری برنامه های مشترک ویژه دانش آموزان به امضا رسید.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در خصوص این تفاهم نامه گفت: ایجاد انگیزه و تشویق به کتابخوانی در دانش آموزان یک امر مهم و کلیدی است و مدرسه نیز به عنوان دومین نهاد اجتماعی که نقش موثر و اساسی دارند و معلم می بایست در این زمینه یک الگوی خوب برای دانش آموزانش باشد و در وهله اول خودش اهل مطالعه و کتاب خواندن باشد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، همکاری های لازم در اجرای طرح یادگیری دقیق- مطالعه عمیق در تابستان با هدف تقویت مهارت های چهارگانه زبانی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن انجام خواهد شد و جلسات جمع خوانی کتاب و تشکیل کلاس های فوق برنامه با موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی و تشکیل کارگاه های آموزش خانواده در محیط کتابخانه برگزار می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از تعهدات این اداره کل در این تفاهم نامه می توان به معرفی و ارائه لیست کتب مفید برای مطالعه دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کردند