مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-31اجتماعي

اختتامیه سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی در قزوین برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری اختتامیه سوگواره سراسری عاشورایی با نگاه ویژه به تربیت و انسان ‎سازی در کربلا در 14 شهریور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین اختتامیه سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی 14 شهریور 1401 در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار می شود.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان این ‎ که این آیین در دو بخش ارائه آثار برگزیده در نوبت صبح و ویژه برنامه پایانی در نوبت عصر برگزار می شود، از همه علاقه مندان به آیین های مذهبی برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

موسوی آغاز روند برگزاری سوگواره با عنوان(ماه زخمی) را از انتشار فراخوان در خردادماه امسال عنوان کرد که در سه بخش فرهنگی(قصه گویی)، هنری (عکس و تصویرگری)و ادبی (داستانک و شعر) منتشر شد.

به گفته مدیرکل کانون این فراخوان ویژه اعضای کودک، نوجوان و ارشد و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور منتشر شد و شامل رشته های داستانک، شعر، عکس و تصویرگری در گستره کشوری و قصه گویی در بخش استانی بود، مهلت ارسال آثار تا بیستم مرداد 1401 تعیین شده بود که بنا بر استقبال و درخواست شرکت کنندگان تا 25 مردادماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی در قزوین برگزار می شود

اختتامیه سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی در قزوین برگزار می شود