مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-31حوادث

اطفای حریق گسترده انبار یک دامداری بزرگ در آبیک/ تلاش 16 ساعته آتش نشانان نتیجه داد


حامد فتوحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به حریق انبار یک واحد دامداری در روز گذشته اظهار کرد: انبار این واحد دامداری که حاوی کاه، یونجه و کلش بوده ظهر دیروز سه شنبه هشتم شهریور دچار حریق می شود که در ابتدا آتش سوزی کم بوده و انتظار می رفت با چند دستگاه خودروی آتش نشانی مهار شود اما به دلیل اینکه کاه و کلش و یونجه به محض آتش گرفتن به جاهای دیگری سرایت می کند حریق در مدت زمان کوتاه مهار نشد.

  وی افزود: ساعت 18:30 عصر دیروز طی تماسی اعلام کردند که هنوز آتش مهار نشده که سریعا در محل دامداری حضور یافتم و با مدیریت میدانی، نسبت به پای کار آوردن  تمام تجهیزات شهرستان اقدام شد.

  فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به بزرگ و مهم بودن دامداری دچار حریق شده ادامه داد: این دامداری از واحدهای مهم شهرستان آبیک محسوب می شود که تامین کننده بخشی از شیر استان قزوین و کشور هم محسوب می شود.

  فتوحی اضافه کرد: پس از حضور در محل حادثه چهار دستگاه لودر و هفت دستگاه کامیون در محل حاضر شدند و نسبت به خروج بخشی از مواد سوخته شده و دور کردن آنها از دام های شیری که حساسیت های خاص خودشان را دارند، اقدام شد.

وی خاطر نشان کرد: تا ساعت 3 بامداد که در محل حریق حاضر بودم، حریق کنترل و مهار شد اما آتش نشانان تا ساعت 6 صبح نسبت به اطفای حریق و جابه جایی بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق گسترده انبار یک دامداری بزرگ در آبیک/ تلاش 16 ساعته آتش نشانان نتیجه داد

اطفای حریق گسترده انبار یک دامداری بزرگ در آبیک/ تلاش 16 ساعته آتش نشانان نتیجه داد