مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-31اقتصادي

افتتاح 13 طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد


همزمان با فرا رسیدن هفته 13 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان با حضور مسئولان ارشد استانی و وزارتی، وزارت ورزش و جوانان در استان یزد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علیرضا پورسلمان در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: طرح های ورزشی هفته دولت  امسال در هفت شهرستان استان به توزیع شده است.

وی زمین چمن مصنوعی فهرج شهرستان یزد، زمین چمن مصنوعی روستاهای مزرعه نو، حاجی آباد و خلیل آباد در شهرستان اردکان، از جمله طرح های در دستور کار استان یزد است، افزود: چمن مصنوعی روستای سورک در میبد و زمین چمن مصنوعی روستاهای بداف و مهردشت در شهرستان ابرکوه نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: زمین چمن مصنوعی روستاهای اسلام آباد، فیض آباد، حجت آباد و طزرجان تفت، زمین چمن مصنوعی روستای محمد آباد شهرستان زارچ و سالن سرپوشیده بانوان امام علی(ع) با 15 هزار متر زیربنا از دیگر برنامه های در دستور کار این اداره در سال جاری است که جمعاً با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد

افتتاح 13 طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد