مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 14:522022-08-31سياسي

می توانیم رزمایش هوایی مشترک با پاکستان برگزار کنیم


فرمانده کل ارتش در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با اشاره به برگزاری رزمایش های مشترک دریایی ایران و پاکستان اظهار داشت: در حوزه هوایی نیز می توانیم این رزمایش های مشترک را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ژنرال ظهیر احمد بابرسدهو، فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان و هیات همراه با حضور در ستاد ارتش، با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار ژنرال ظهیر احمد بابرسدهو، فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان و هیات همراه، ضمن اظهار تاسف و عرض تسلیت حادثه سیل اخیر پاکستان و درگذشت تعدادی از مردم این کشور در این حادثه، گفت: احساس ما نسبت به ملت پاکستان، فراتر از همسایگی و همجواری بوده و یک احساس صمیمانه برادری است که ریشه های تاریخی و فرهنگی خیلی عمیقی دارد.

وی افزود: امروز هم خوشبختانه هیات اعزامی نیروی هوایی ارتش پاکستان نشست بسیار خوبی را با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند و مواردی که مطرح شده و موارد مورد علاقه طرفین از قبیل بازدیدها و مراودات علمی و فناوری، تبادلات آموزشی و رزمایش ها که ما می توانیم بیش از این توسعه دهیم امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم رزمایش هوایی مشترک با پاکستان برگزار کنیم

می توانیم رزمایش هوایی مشترک با پاکستان برگزار کنیم