مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 16:022022-08-31حوادث

کشف یک تن و 400 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تُن و 411 کیلو انواع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی با استان های خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از انتقال محموله بزرگ مواد افیونی به وسیله یک دستگاه آن را متوقف کردند.

  میرحیدری گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور یک تُن مواد افیونی 700 کیلو تریاک، 250 کیلو شیشه و 50 کیلو هرویین کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: همچنین مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویراحمد از عبور یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد افیونی در محور مواصلاتی کاشان مطلع و بلافاصله با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات نیز با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران طی بازرسی از خودروی سواری سمند 411 کیلو تریاک کشف و یک نفر دستگیرشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 400 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی

کشف یک تن و 400 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی