مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-31حوادث

دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!


بازبینی دوربین مدار بسته یکی از بیمارستان های تربت حیدریه، زورگیران آپاچی سوار را در مشهد لو داد و آن ها ناچار به اعتراف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر بیست و نهم مرداد بود که زنی جوان برای انجام امور بانکی کنار یک دستگاه خودپرداز در خیابان وکیل آباد 19 ایستاد و بدون توجه به اطراف، گوشی تلفن را در دست گرفت و کارت بانکی را درون دستگاه قرار داد.

در این هنگام جوان سبزه روی قد بلندی که او را زیر نظر داشت، در یک لحظه خود را به وی رساند و با قاپیدن گوشی تلفن، پشت موتورسیکلت آپاچی همدستش پرید که در کنار خیابان منتظر ایستاده بود.

با فرار دزدان آپاچی سوار، زن جوان فریادزنان به دنبال سارقان دوید ولی آن ها لحظاتی بعد در لابه لای خودروها گم شدند.

مال باخته که دیگر از تعقیب دزدان ناامید شده بود، بی درنگ با پلیس 110 تماس گرفت و ماجرای گوشی قاپی زورگیران را گزارش داد.

چند دقیقه بعد گروهی از نیروهای گشت کلانتری با صدور دستوری از سوی سرهنگ محمد فیاضی (رییس کلانتری شهرک ناجا) عازم محل حادثه شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

با توجه به مشخصاتی که مال باخته از سارق قدبلند و موتورسیکلت سبزرنگ در اختیار پلیس گذاشت، عملیات گشت زنی در محدوده احتمالی فرار مجرمان ادامه یافت تا این که با حضور گروه دیگری از عوامل گشت نامحسوس تجسس، تحقیقات با اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!

دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!