مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-31اقتصادي

فروش سرنگ شیشه ای قدیمی عطر


امروزه به دلیل پر مصرف و پر کاربرد بودن سرنگ شیشه ای و تست بارداری فروش آن نیز بسیار صورت می گیرد به طوری که خرید و فروش آن به صورتهای آنلاین نیز انجام می شود که کار خریداران را راحت تر کرده است چرا که می توانند بدون صرف وقت و همچنین با هزینه ای کم و قیمتی منصفانه انواع سرنگها را تهیه کنند.

این سرنگ تزریق روغنها همان سرنگ شیشه ای می باشد که به دلیل تحمل بالای دما تا دویست درجه از آن استفاده می کنند همچنین باید گفت که این سرنگها دارای دو نوع می باشند که نوع اول لوئرلاک و نوع دوم لوئراسلیپ می باشد که از هر این دو نوع سرنگ می توان برای کاربردهای معمول استفاده کرد اما در موارد خاص سرنگ نوع اول ارجحیت داشته است را که در هنگام تزریق داروهای حساسیت زا از جدا شدن و پاشش دارو جلوگیری می کند.

سرنگهای شیشه ای در انواع مختلف هستند که چند نمونه از آنها را در این جا نام می بریم او که یک نوع از سرنگ شیشه ای پنج سی سی، ده سی سی و غیره می باشند لذا فروش سرنگ شیشه ای امروزه در مراکز مختلف قابل تهیه می باشد.

این سرنگ شیشه ای مقاوم از سه بخش مهم سر سوزن، محفظه و سیلندر تشکیل شده است که به صورت سر پیچی نیز هستند که همین امر باعث می شود استفاده از آن بسیار آسان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سرنگ شیشه ای قدیمی عطر

فروش سرنگ شیشه ای قدیمی عطر