مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:172022-08-31ورزشي

فعالیت 10 هزار ورزشکار آملی سازمان یافته


رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته دراین شهرستان، گفت: تعداد 155 شهید شاخص ورزشکار این شهرستان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مسؤولان اداره ورزش و جوانان آمل عصر امروز با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم شهید مصطفی زال نژاد و خانواده ورزشی جانباز ورزشکار 70 درصد حاج سبزعلی اسماعیلی دیدار کردند.

سید غلامرضا رضوی رییس اداره ورزش و جوانان آمل در این دیدار، اظهار کرد: ورزشکاران جامعه در ایام هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از وطن و حریم اهل بیت همیشه در صحنه بودند و افتخارآفرینی فراوان داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروزه هرچه داریم به برکت خون شهیدان، ایثارگری جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی است، افزود: شهدای مدافع حرم نیز طی سال های گذشته کارهای ماندگار و بزرگ به ثبت رساندند که همگی از قشر ورزشکار بودند.

رضوی با اعلام اینکه بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: نیروی جوان و ورزشکار در هر جامعه به عنوان نیروی محرک و مولد هستند و در این شهرستان 47 هیأت ورزشی فعال با بکارگیری از مربیان توانمند توانستند ورزشکاران زیادی در رده های مختلف تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار ورزشکار آملی سازمان یافته

فعالیت 10 هزار ورزشکار آملی سازمان یافته