مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 19:172022-08-31سياسي

نخبگان امروز گیلان را بشناسیم و آن ها را حفظ کنیم


رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ما باید امثال میرزا کوچک را برای تاریخ خود حفظ کنیم و بشناسانیم، گفت: باید نخبگان امروز گیلان را نیز بشناسیم و آن ها را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش عصر امروز در کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در اجلاسیه تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران با بیان اینکه تاریخ گیلان سراسر افتخار است، اظهار کرد: ما باید امثال میرزا کوچک را برای تاریخ خود حفظ کنیم و بشناسانیم.

  وی با تأکید بر اینکه باید نخبگان امروز گیلان را نیز بشناسیم و آن ها را حفظ کنیم، گفت: ما باید برای حفظ نام اندیشمندان و بزرگان خود این قانون را در برنامه بیاوریم و برای حمایت از تاریخ سازان استان گیلان برنامه بنویسیم.

  رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه هنرمندان باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند، افزود: اگر کسانی نقطه نظری دارند باید به ما برسانند تا در قانون گذاری این امور را مد نظر قرار دهیم.

  دلخوش با اشاره به شهادت امامزادگان در جای جای گیلان بیان کرد: آن هایی که رفتند را باید ارج نهیم و یادشان را گرامی بداریم اما باید قدردان کسانی که امروز از وجودشان بهره می بریم باشیم و از آن ها حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان امروز گیلان را بشناسیم و آن ها را حفظ کنیم

نخبگان امروز گیلان را بشناسیم و آن ها را حفظ کنیم