مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 23:022022-08-31اجتماعي

آمادگی موکب های زنجانی برای ارسال لوازم به عراق/ پرهیز از تردد غیرضرور زائران اربعین


رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان از بارگیری لوازم 31 موکب زنجانی برای ارسال به عراق خبر داد و گفت: به محض صدور اجازه، این لوازم ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح الله بابایی در جمع خبرنگاران با خبرنگار فارس به آمادگی 31 موکب از استان زنجان برای ارائه خدمت به زائران اربعین اشاره و اظهار کرد: دو مکعب از این مجموع در داخل ایران و 29 موکت در کشور عراق به زائران ارائه خدمت خواهند کرد.

رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان از آمادگی موکب ها برای ارسال امکانات خود به کشور عراق خبر داد و افزود: لوازم مورد نیاز موکب ها بارگیری شده و به محض اجازه مسوولان به سمت مرزها و سپس کشور عراق ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی ها نشان می دهد که تعداد زائران اربعین در سال جاری نسبت به سال های گذشته افزایش یابد، تصریح کرد: موکب های استان نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین انجام خواهند داد.

بابایی مدیریت حرکت توسط زائران را مهم ترین توصیه خود اعلام و تاکید کرد: تجربیات نشان داده است که اگر زائران طبق برنامه ریزی عمل نکنند خود و دیگر زائران را دچار مشکل خواهند کرد.

رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه مدت زمان طولانی ماندن در عراق معمولا مشکل ساز است، ادامه داد: زیارت و بازگشت به کشور بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موکب های زنجانی برای ارسال لوازم به عراق/ پرهیز از تردد غیرضرور زائران اربعین

آمادگی موکب های زنجانی برای ارسال لوازم به عراق/ پرهیز از تردد غیرضرور زائران اربعین